måndag, februari 26, 2007

Intervju

Yupp yupp. nu e det dax, skall snart sticka iväg på intervju med Bodog music. Hoppas att jag fixar det o att dom inte letar efter nån som talar flytande tyska. Ge mig support.

Måste hem o dusha emellan bara, efter som jag inte hann det imorse. stress som fan... men men.

Det var en tung helg, tjejen som har en "thäng" för mej accepterade inte riktigt ett nej.

(konversation översatt från engelska)
- Jag vet att du känner samma för mej som jag känner för dej.
- Uhm, har du lyssnat på vad jag har sagt, jag tror inte att du förstår vad jag menar riktigt...
- Det gör jag, jag förstår att du inte känner dig själv så bra ännu.
- Nej, alvarligt asså. Jag gillar dej men bara som en vänn.
- Ok, jag önskar att jag var like bra som dig på att ljuga för mej själv.


Lite senare, efter många om o men...

- Jag vet att vi kommer att ha sex.
- Huh!? NEJ, det kommer vi verkligen inte. haha.
- Jag önskar att jag kunde ljuga som dej.
- Men hallå? du lyssnar ju inte på mej nu.
- Det e du som inte lyssnar på dej.
- Ok, ok. Vi säger väl så då... visst. Kul.


Jag gav upp. Det gick inte att komunicera det hela klarare än vad jag gjorde. Plus att hon typ e smart så hon lurade mig hela tiden att säga saker som hon sedan vände mot mig. Lingvistisk seger typ 11-0 till henne. Jag sa bara kategoriskt nej till allt. Sen gick vi på en fest tillsammans, jag var på skit dåligt humör och ville inte alls, men hon hade genom skådat min plan för att smita ifrån henne så jag fick vara så god att ta med henne, jag gick typ in på festen o vände i dörren. Skit grinig efter samtalet från helvetet.

Lördagen var grym dock, vaknade skit tidigt 08.00 efter som jag kom hem så tidigt dagen innan och inte hade varit full. Fick as mycket gjort. Dirty Canvas flyern har tagigt några vändor till men nu skall dom iallafall börja betala mig för varje flyer. haha. Innan har jag fått skivor och jag väntar på en tee från dom. Köpte en tee från japan också. skit billig. 30 euro inkl frakt. Och fin!

Revolution n5 var fett, shit chattade med coconut twins o bestämde att jag skall ringa dom o göra en intervju nu i veckan. Jachoozies nya singel "BLN" förkortning av Berlin är fet som fan och deras live sett e tight.

Ok ok! Önska mig lycka till nu! Pepp

4 Comments:

Anonymous Anonym said...

hahahha, jag alskar hennes argumentationsteknik, ska oxa borja anvanda mig av den!

11:54  
Anonymous Anonym said...

Hoppas intervjun gick bra Ringer
imorgon och kollar

20:50  
Anonymous Anonym said...

klart jag önskar lycka till...
lite sent på dagen men ändå...
nu vet du ju hur det gick :-)
Se upp för tjejer som argumenterar om din kärlek... även när det bara gäller sex...

peter

22:43  
Anonymous Anonym said...

sluta ljuga för dig själv nu, du vet ju att du är galen i henne! hihi! ;-)

11:19  

Skicka en kommentar

<< Home