tisdag, februari 20, 2007

Ny musik!

Oioioi...
Det e en riktigt skön typ vårdag. Jag e skit pepp inför helgerna framöver. Denna lördagen skall jag på Kurtis Blow OCH på Revolution no5 där jag skall se och för hoppningsvis intervjua Coconut Twins, Londons kanske festligaste DJ duo, hoppas på att snacka t-shirts o musik med dom.
OCH den 3/3 kommer värsta feeta lineuppen hit, sissta turné dagen för världens kanske roligaste o bästa DJs just nu Flosstradamus. E rå taggad. Det skall själv klart bli intervju där med. Och dom kommer tilsammans med inte mindre än DJ A-Track & Kid Sisster. Du hittar alla myspace sidorna i länk listen brevid. Ladda ned Floss mixen, den är guld. Blev på så jävla bra humör av den. A-track har just släppt en rockande remix av Lil Waynes - Stutinl like my Daddy som låg uppe som accapella på Fathertronix nyligen. Jag har själv precis börjat leka med den accapellan, den e rolig. Den e show.

Det var ett tag sedan jag intervjuade någon o nu e det verkligen dax igen, måste föressten klippa the Mitchellbrothers intervjun jag gjorde i sommras. hmm. det var slarvigt av mig att inte fixa den ännu, för den e ju jätte rolig som jag minns det.

Men nu, lite musik mina vänner! Ät något gott o njut av en härlig vårdag.


Kid Sister: Damn Girl (producerad av A-Track)

Chromeo - Needy Girl.
denna går ut till en liten tjej i prag ;)

Flosstradamus - The 3peat (30 min mix) - mp3

Flosstradamus “Overnight Star” (Twista vs Sigur Rós)


3 Comments:

Anonymous Anonym said...

hej
jag förstod inte riktigt vad som var nytt med Chromeo. Kanske en ny mix?
Men den är ju gammal som gatan...

Försök att supa mindre hörru.
Det är bra för utseendet.

15:19  
Anonymous Anonym said...

fina leo!

15:44  
Blogger Leo said...

alldeles riktigt. det var inget nytt med Chromeo låten, den gick bara ut till en ensam liten tjej i prag som jag råkade tycka lite syndom när jag hörde låten och bestämde mig för att lägga ut. Men dom andra grejjerna e fina, eller hur?

17:04  

Skicka en kommentar

<< Home