onsdag, februari 21, 2007

Vår

Kanske lite tidigt att ropa HEJ redan men va fan... igår o idag har jag gått runt utan jacka, det luktar sådär härligt friskt som det bara gör när värmen börjar komma. Jag vet ju att det kommer bli kallare igen, förmodligen snöa i april men det känns bra. Jag skall på arbets intervju också, som nånsorts koordinator/customer support (hör o häpna!) för "Battle of the Bands". Sjukt roligt. Om man har sett School of Rock iallfall.

Jag tror dock att dom tror att jag talar flytande tyska, så jag får antagligen bluffa som en förälskad hora för att dom skall anställa mig, men jag måste bort från detta skit jobbet iallfall.

Och, nice nice, jag skall till Köpenhamn på semester den 14-19 mars.

Igår berättade en kollega till mej att hon e typ kär i mig. Vet inte riktigt hur jag skall hantera det. Jag e inte intresserad av henne överhuvudtaget. Altså, jag e mer intresserad av Mattias, och det e ett mått på hur ointresserad jag e, inte på hur intresserad jag är av Matte. Nån som har bra ticks på hur man säger det till någon?? Jag skall täffe henne över en öl nu på fredag. goda råd mottages tacksamt.

3 Comments:

Blogger Mattias said...

Säga som det är?

16:30  
Anonymous Anonym said...

säga som det är defenitivt! sis

09:08  
Anonymous Anonym said...

säg att du vill gifta dig, skaffa barn och flytta till borås, då kommer hon definitivt att ge sig.. sitter i borås nu, det är så jävla kallt och deprimerande... och igår fick jag och karin motorstopp mitt i korsningen vid götas i majorna, tvärs över spårvagnsspåren. jag fick gå ut och PUTTA den gamla skruttiga saaben! fy fan vilket skitland

11:57  

Skicka en kommentar

<< Home