fredag, mars 09, 2007

Aww


Så nice, idag har jag sett de första blom fälten, det e vår. Danmarks planerna börjar bli mer och mer väl smidda, det kommer att bli en grym semester. Igår var jag "mag sjuk" och var hemma från jobbet. Och i onsdags var jag pü 15th floor, sicken jävla kväll. Först, som vanligt, så visade vi rummet för tre pers eller så, mins nästan inte dom. Så många konstiga typer som har varit o kollat va... Ja, just det ja, vi var på 15th floor. Dj Maseo var grym, jävligt crowd pleaser varning men va fan, det var fest. Jag johan o hannes körde hardcore dans marathon, träffade några jag känner, men pratade inte, bara dansa. Folk kom fram o ville dansa med oss, vi ignorerade dem. Det var en bra kväll, vi dansade nog konstant från 01 till 07 när vi gick hem.

Jag försöker bestämma mig för om det bästa är att ta in en tjej eller en kille i lägenheten, efter som medans hannes e där e det nog bäst med en tjej, men när anne kommer tillbaka kan det vara gött att ha en annan grabb där efter som anne typ inte kommer överens med tjejer tydligen, eller, det viktigaste e nog att det e nån som e rätt laidback.

Hur som så e det ett skit svårt val.

Ja, första grimestep promo mixen har kommit, äntligen. Och fösta dåliga nyheten också, Cosardio Riddim har inte längre låten "Nemesis" ledig längre. Så den behöver ersättas. Hade hoppats att jag skulle ha kunnat ta med allt till köpenhamn nu på tisdag när jag skall träffa frederik (2000f). Men Amewu verkar taggad, de andra har jag inte hör något från. Suck.

Denna kvällen kommer ju att bli rolig, skall ha företags fest eller vi skall ha en "Beep" som dom kallar det här. haha, fruktansvärt. Två gratis öl skall jag dricka iallafall. Och på lördag skall vi färdigställa klub kocepter o sponsbreven. Sen blir det eventuellt ps2 och beamer. Borde snacka med peter om hans dancematt. Grym förfest.

Over n out.