tisdag, mars 06, 2007

PS2, tja, det var la det.


Jag peppade som fan inför denna helgen o anledningen att jag inte har skrivit nått tidigare e för att jag har varit så besviken. Hade lite folk som kollade på johans rum över på fredagen, en kille från chicago stannade i fem timmar o söp med mej o johan, vi skulle sen dra o möta upp lite av johan vänner på "sternradio" fruktansvärdt dåligt ställe BTW. Han har inte så många här så jag försöker att supporta honom med dom han har, men med varierad framgång. Vissa gillar mig verkligen o andra tycker inte så mycket om mig. Minns bara ett par sotiga små ögon från klubben nu i efterhand.

Jag blev illa mående nästan med engång på klubben o drog hem. Vaknade tidigt o gick o köpte glass o chocklad till johan o vanlig frukost till mig. Jonas ringde o sa att han var på väg ner med ett PS" o spelet Tekken 5. Perfekt förfest tänkte vi alla. Så dagen spendreades framför TVn med kontroller i händerna, john komförbi o blaggade lite. Lotta kom, i början var hon positivt inställd till playstationet men blev mer och mer aggressiv. Tillslut ville hon att vi skulle sitta i köket o för festa. Nu hör det till bilden att ps2:an var hyrd och vi verkligen ville utnyttja det. Inte vill hon spela heller. Hur som, jag hade en intervju inbokad med Flosstradamus. As taggad men jävligt trött. blev till inte så taggad o ännu tröttare som till slut bara blev till JÄTTE trött. Otroligt besvikelse men misstänker att jag har en förkylning i kroppen som typ sabbade min helg. Johan kan vittna om hur gärna jag hade velat gå den lördag kvällen. OTROLIGT besviken. Så söndagen blev det lång promenad o thai käk o ps2 förståss.

Detta var typ den lugnaste helgen i berlin detta året, vilket e rätt konstigt. ush. Nu e det tisdag o jag o johan har lärt oss att träna på rätt sätt så nu är det jävligt plågsamt varje gång. I kväll skall jag få se johns nya lya. o imorgon e jag peppad som fan på att festa på 15:de våningen med DJ Maseo. pepp pepp. jag skall få en shout out tänker jag.

4 Comments:

Anonymous Anonym said...

Förresten, om du gillar videospel+musik, jag har en dansmatta för DanceDanceRevolution hos mig. Det är den bästa sätt att motivera tjejer att spela (fungerar alltid). Musiken i spelet är hemskt, men det är del av trash-kulturen, eller hur ? Ni kunde komma förbi en gang eller jag tar djuren med... Vi fa prata om det innan du försvinner fram företaget !

11:05  
Blogger Leo said...

det låter ju as bra! Jag e på!

11:36  
Anonymous Anonym said...

sternradio är verkligen uselt

11:01  
Anonymous Anonym said...

Hamnade nästan i fajt med en nerknarkad psykotisk tvåbarnsmamma pga DDR en gång. Konstig upplevelse. Iaf, grymt roligt att spela, ni borde prova!

14:37  

Skicka en kommentar

<< Home