söndag, april 22, 2007

punch i långa banor

Kom precis hem, insåg att klockan inte ens är 06 än. Dipp shit. E inte trött alls, men taggad som tusan, en grymt pumpande kväll på 103. Mään, jag måste stava som ett as nu. Snackade med Coconut twinnen Zezi om en intervju, igen var hon skit trevlig. Fast va fan, det e ju alla mot "press". Haha, det kan tolkas olika. Var nästan i fight inatt också, nån sorts jävla anabol pundare fick för sig att jag var skyldig honom 4 euro, snackade med honom o sa att jag inte hade en aning om vad fan han var på mej om. Hans polare började gruppera upp sig bakom honom. Så jag snackade lite med den största av dom, gjorde min magic o sen plockade dom bort honom från mig. En polar tog ett roligt kort på honom, finns snart här.

Blev intervjuad idag av San Diego radio, Solictic Nation heter programmet, gjorde min första shout out ever.

- PLU! This is Leo from the GrimeStep International crew, currently representing europe, givin a big shout to the illest radio show in the US, Solistic nation, PLU!

Det var skumt men kul. Imorgon kl 14.00 e det en skit skön repris av ett riktigt gammalt leo o leo program, innan vi blev leo o leo med jens t.o.m. Satu - finnlands underground techno drottning är med o skiten rockar.

As gött när man kan typ varje låt som ens favvo DJs lirar, men ändå får ett par överasknings mashups o remixar. Jag e nöjd som fan. Glodielocks gör verkligen skäl för sitt namn förövrigt, VERKLIGEN UKs svar på Uffie. Men hon rockar det o känns mindre fejk, plus att hon kunde stå up under sitt framträdande, mer än man kan säga om uffie. Måste vara sjukt trist för henne att ständigt bli jämförd med uff.

Jag har en jätte konstig liten plast knapp med massa lager i i min hand nu, fattar inte vad det är!? Vad kom den ifrån? Min homeboy John fösökte stjäla: glas, jackor, skor, min keps, skostället och en vägg klocka när han skulle gå hem, jag vill inte veta vad han faktiskt fick med sig. UK e verkligen ett jävla u-land. Man hittar inte mer white trash NÅGON annanstans i europa. Good god.

Sick Girls representerade och jag studsade fram längs golvet, massa bra foton tagna, jag skall bara lägga vantarna på dom. Aww, shit nu börjar jag gäspa, bra tecken att jag skall lägga mig.
OK! Perfa!