tisdag, april 24, 2007

Tropical Heat

Volkspark Neuköln kl 08.49 imorse, global warming kickin off!

Det e nästan så att man kan höra samba trummorna här i berlin idag. Varmt o fuktigt som tusan. Alla sitter och är mer eller mindre fuktiga... glömde att berätta om Queer Festen jag var på i fredags, förfestade med Hannes o Marleine (lägenhetskamraterna, fan vilket kass ord det är, mitbewohner e så mycket bättre. Och när jag ändå håller på så e W.G. sjukt mycket bättre än Kollektiv.), skönt att få lite WG känsla ändå.

När vi kom dit lyckades jag snacka mig in på listan i kassan. Fett, redan en bra start. Gick in o beställde en drink o kollade på slutet av nån naken dans uppvisning. Märkte att det sprang runt en massa nakna män o jagade varandra i lokalen. Mycket hip-hop grabbar med högklackat, transgender o vanliga jävla cross dressers. Drag queens som var 50+ med toa papper på huvudet. Danskar, danskar, danskar. En polare som dokumenterade tillställningen pissade i gammla öl flaskor och delade ut till folk. Det delades ut flytande MDMA. Snart började artiserna hjälpa min vänn i sann R. Kelly anda.

Massa flator o drag kings, många flator kom fram mot mig o log, men när dom upptäckte att jag var en riktig kille ryggade dom chockat tillbaka. Först trodde dom att jag bara var en otroligt lyckad d. king. Jag såg garanterat mest straight ut där, trotts att jag hade lila tee o färg glada dojjor. Hade ett Cp långt samtal med en kompis till johan som har fått för sig att jag hatar henne, det gör jag men det vill jag inte säga till henne. Jag förnekade allt kategoriskt. Sedan sa hon att johan hade sagt till henne att jag hatade henne. Hon skulle skicka ett hat brev till johan. Jag tror att hon gjorde det eftersom johan har skickat massa upprörda o förvirrade medelanden till mig via msn de senaste dagarna. Nu snackar vi hetta! Wooh.

Jag höll på att aldrig komma hem på fredagen, hamnade på Rosies och varenda homosexuell arkitekt i världen försökte ragga upp mig av någon anledning. Bröt mig ut.

Ok, skratta inte nu, men jag (kanske, med tanke på hur det gick förra gången) skall till Amsterdam på lördag morgon, jag gör ett nytt försök. haha. Samma deal. Vi skall hämta pengar. Med pengar blir allt lättare. Jag gillar lätta grejjer.

Oj, va varmt det e. Trodde att det skulle börja åska men nu e himmlen blå igen, det e nog för att jag lyssnat på så fin låtar...

top 5 favvo spår nu:
en del riktigt gammla o en del nya (Pilooski "editen" har ju ett par veckor på nacken tex)


1. Pilooski - Frankie Valli "Beggin" edit
Det finns ingen finare låt ute just nu! En ny "Lonesome side of lilly"

2. Crooker - Dirty Muther RMX
Genial låt som man nu kan dansa till.

3. Glass Candy - Rolling Down the Hills
Rullskriskor, meskalin och blont hårsvall

4. Yo Majesty - Club Action Chris Bagraider RMX
Läste att den kallades för en slentrian mässig b-more rmx, den få mig att känna mig gladare än allt annat på väldigt länge, sedan Justice. Plus Enya.

5. Miss Odd Kid - Weed Wine And Wankers "Slutt-Burst In Ur Face RMX"
bara rmx artistens namn är tillräckligt för att älska denna låt, att hon sedan e kaxig o lika poppig som Goldielocks gör ju inget.

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Jag har smält situationen nu och skrattar bara åt det. fick prata av mig till Morten i eftermiddag också, den stackarn ;). Så jävla tragisk människa är hon så jag inte orkar vara upprörd. Nu ska jag ut och springa av mig den allra sista aggressionen. Sen ska jag se på Champion Leauge fotboll och äta god mat. allt e cool... pöss

19:27  

Skicka en kommentar

<< Home