onsdag, juli 25, 2007

Fångar

Det händer nått konstigt på ett fängelse i Fillipinerna, jag vet inte vad det är som gör att detta kan/får hända. Egentligen hade jag tänkt att blogga om turkisk mat idag, men detta trillade in och nu kan jag inte sluta titta och förundras. Är detta nått sätt för myndigheterna att tona ned att fängelserna i Fillipinerna är grymma och omänskliga kanske? Har dom bytt policy, eller har det varit så här hela tiden och det är detta som gör fängelserna grymma? Är det någon som vet varför detta händer??



Det börjar med jacko whacko... tycker verkligen synd om han som spelar flickan.


Jumbo Hotdog kombinerat med juckrörelser av 976 fångar kan göra vem som helst nervös...



Här går de över till en mer bögig approach... gaga.


Tillslut gör de sitt mest bögiga framträdande, och den enda svarta fången hade de denna gången en perfekt roll för... Whoopie.

4 Comments:

Anonymous Anonym said...

underbart
Killer är fantastisk!

Dom gör det nog för att slippa väva korgar eller skriva Greatings from the Filipines på turistprodukter.
Jag tror inte heller att de har samma homofobier (som vissa) utan att gränserna mellan könen är mer töjbara i deras kultur.
Det krävs en stenhård disiplin och det gillar nog plitarna och dessutom har de en blandgrupp där internerna kan mötas kvinnor och män. Det kan vara därför som grupperna är så stora... och de uppträder kanske på besöksdagar.

Roligt

17:33  
Anonymous Anonym said...

Dina texter börjar bli väldigt trångsynta Leo... snart är du precis som vem som helst igen... ingen bra utveckling!

10:50  
Blogger Leo said...

jag skapar nyheter... in your face! två dagar efter min post lades upp: http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly
.jsp?d=2374&a=675261

20:14  
Anonymous Anonym said...

Videorna funkar inte längre, vad är url:en på youtube?

00:28  

Skicka en kommentar

<< Home