fredag, juli 27, 2007

hadde massa

Ja, jag hade massa bra grejer att blogga om men nu när jag sitter här o ska blogga blir det som hjärnstopp. Nya Leo o Frankki programmet e uppe på leoochfrankki.wordpress.com, check it out.

Ikväll ska jag på vice party men inte innan jag har hängt hos jonas på förfest. hamnade i en disskusion kring begreppet förfest, att man inte kan ha det om man inte har nått väl planerat mål som man skall till efter. Man kan inte bara ha förfest o under festen bestämma sig för var man skall gå tydligen, jag håller inte med förståss, tycker att det går utmärkt, o jag vet att jag har dig med mig johan.

Åter igen skall jag göra ett försök att möta upp med John, det har gått fantastiskt bra de senaste gångerna, annars e han känd för att (om man skall träffas kl åtta tex) ringa 19.30 o säga att han blit en timma sen, kl 20.00 ringer han o säger att han kommer 22.30 o kl 21 ringer han o säger att jag skall messa honom när jag e på en klubb så kommer han dit, vilket han senare inte gör.

Hur som, Erika e i stan o det e kul att hänga med henne även om det inte har blivit så mycket hängade av pga oinkomstbringande jobb o dylikt. Söndag skall jag jobba för pengar iallafall. haha. Det e dax för en till Dirty Canvas flyer.

Just det ja, det var ju massa rliga grimestep nyheter, vi kommer att ha release fest i berlin och i paris och kanske kanske kanske New York. Men Paris e spikat nu iallfall. Och Absurd går in o pyntar för 4000 pressade skivor. as nice. Så vi hoppas nu på album release den 10 sept. vilket e koolt för då kan jag plock upp ett gäng plattor i CPH o ta med till USA. Spreading like a virus.

nu måste jag verkligen dusha.