lördag, juli 21, 2007

Kalas kalas kalas.

Ikväll e det grimetime fest igen, första på väldigt länge. Det e i tunnelbane stationen alexanderplatz. Alla måste te med en liten radio dit så sänder djen på fm 93.5 efter som ljudet blev kapat av snuten förra gången dom gjorde denna festen.
Igår kväll hamnade jag nästan i slags mål efter att nån idiot stal min keps på dansgolvet, jag sprang efter honom o tog stryp tag på na, men han hade typ 8 två meters polare så jag fick släppa och ta min keps o gå, dom killarna rötade stenhårt sen. Det var på samma ställe som jag var på med Hanna. En lite källare i treptower.

I torsdags kolla jag harry potter o sen åkte jag o mötte upp med Jonas S o pojkarna, gick till weekend men dom gillade det inte så vi drog till Panorama bar, men det var stängt så vidare till Watergate som hade låång kö, som tur var såg jag Maxxie nästan längst fram i kön så vi sneakade in där. När jag kom fran till vakten sa han att det bara var tjejer som fick komma in, så jag började blagga om det ena o det andra o namedroppade som fan, tillslut nappade han o vi 4 killar o en tjej fick komma in, gratis dessutom!? jag var glad o överaskad.

Idag e en bra dag, nu skall jag på BBQ o sen på Andreas födelsedags fest, grattis is efterskott andreas!