måndag, juli 16, 2007

Nytt Leo och Frankki

Cleanaste bloggen in the county har lagt upp nya posten med mitt o Jonas progam, kanske det mest absurde programmet som någonsin har sänts i svenskt luftrum. Temat är "Saker man kan räkna". Ladda ner det från: LeoochFrankki.wordpress.com

För övrigt har jag fått öroninflammation, variant mild men ändå... as störigt, nu skall vi snart göra ett program till.

Just det ja, jorie vill inte att jag skall jobba i deras bar för att vi har haft en liten löne disskusion, han tyckte inte att jag skulle ha 7,50 per timma utan 5, jag tyckte att fem euro per timma var lite löjligt, eftersom jag måste jobba dygnet runt i princip för att kunna klara det. Han sa nått om att nån som lurar systemet inte skall ha högre lön. Vilket e ett väldigt dömmande o konstigt uttalande men jag bryr mig itne så mycket faktiskt, det gör bara att jag måste skärpa till mig lite här efter som USA resan redan är bokad o betald behöver jag någonsorts smart plan. Jaja... bättre detta än att jag blir ovän med Jory o Olaf.

Snart kommer en ny version av Flashdance remixen som kommer att vara mycket bättre, beatet kommer faktiskt att ligga i takt basen kommer harminisera med melodin och nivåerna kommer att vara kontrollerade. nice.