torsdag, juli 19, 2007

Varma dagar

Det blir inte mycket vettigt gjort nu när temperaturen sticker upp över 35 grader varje dag. Igår försökte jag men det gick inte asså. Gjorde nog Olle o Umeåarna mini besvikna. Ikväll blir det Harry Potter o kanske weekend på det. Världens niceaste rooftop bar. Skall satsa på det. Nordwind festivalen verkar ha fått mer pengar vilken onnebär med pengar till mig. Jag håller på att kolla på lägenheter nu, e trött på lägenheten jag bor i. Det går liksom inte att få det rent, trodde alldrig att jag skulle gnälla över det...men men. Håller på att snacka med Puma o Mishka NYC om ev sponsoring grej, jag har en bra känsla. Det kommer att hända nu, äntligen kommer GrimeStep CDn ut. Vet inte när, men jag vet att det kommer att hända nu iallfall. haha.

Det e en bra livs filosofi att inte jobba på sommaren, jag skall nog alldrig göra det. Jag mår bra av att sitta o dega på mitt rum o programera trum loopar. Oj, va många trumm loopar jag har nu. Försöker få kläm på timbalands rythmer men lyckas inte riktigt...

Undra vad alla hans afrikanska trum ljud heter egentligen.

2 Comments:

Blogger Nose said...

Trummorna i Get Ur Freak On etc är indiska tablas.

Men skaffa den här! Haha.
http://cratekings.com/timbaland-drum-sample-and-sound-kit/

14:35  
Anonymous Anonym said...

tack för timbaland drumsamples :-)

15:07  

Skicka en kommentar

<< Home