söndag, juni 24, 2007

Timbaland älskar min mossa.

F.h. Marianne Olofsson, Timothy Z. Mosley aka Timbland

Detta guld kornet trillade precis in i min mailbox. Mossan hade läst på bloggen om Timb festen och tyckte att hon nog skulle kunnagöra bättre och nog måste man ge henne det, hon vet fortfarande hur man smiskar mig på fingrarna. BTW, jag e inte sjuk eller nått bara för att jag inte bloggar, jag har helt enkelt haft lite mycket att göra utanför mitt hem, du vet det där konstiga stället som man inte kan trycka "ctrl + S".

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

shiit, damn...avundsjuk, jag i alla fall..

är lite grinig också för jag inte har nån biljett till justin konserten. Får slänga ut över tusingen nu och det är frågan om nån konsert är värd det...;)

01:54  
Anonymous Anonym said...

haha! din mossa äger!
var på jt igår, förvånansvärt riktigt grymt spelning. och timbo var kung!

19:28  

Skicka en kommentar

<< Home