torsdag, juli 12, 2007

Sjuuk

Vadret e kass, jag e kass, jag e gubb sjuk som vi lite skamtsamt brukar saga i majorna. Sitter bara inne o mailar. Nu har jag iallafall en biljett till Sthlm i september. Skall nog slagga hos Nina. Jonas S o Olle kommer ner nu pa mandag igen. OCH jag har hittat en jatte lustig liten grej, preview till intervjun den dar kille i San Diego gjorde. Klicka denna lanken o hor mig svinga mig genom genre dropping jungeln -> http://solipsisticnation.com/mp3/PROMO-solipsisticNATION-Grimestep-75sec.mp3
Vet inte om du kan klicka pa den eller om du maste kopiera in den, det e roligt iallfall.

Skall forsoka fixa lite jobb, har faktiskt fatt, eller typ fatt ett jobb erbjudande fran London. Vet inte an om jag maste flytta till LDN om jag skall kunna ta det... overvager att gora det seriost, man far inte sa manga chanser o london e ju lite av en barndoms drom for mig. Om det funkar sa skall jag beratta mer om det. Nar jag anda haller pa att snacka bra nyheter sa verkar PUMA vara intresserade av att vara med i GrimeStep projektet. Just det ja, jag ar numera aven tysk agent for Sandquist laptop vaskor. VIlket innebar att jag nagon dag nu i veckan som kommer, kanske veckan efter det skall ut o kranga vaskor till butiker o kedjor. Om det funkar kan man ju bli riktigt formogen pa det, men jag har ingen aning om hur marknaden ser ut har. Vaskorna ar snygga som tusan iallfall.

Det e bitter ljuvt att matte har lamnat staden igen, det ljuva ar forstass att jag far ta det lite lungt igen... och det bittra kan ni ju sjalva rakna ut.

Ikvall hander jatte mycket grejjer som vanligt men jag vet inte om jag har energi att ens lamna lagenheten. Emma kommer tillstan och det e cocktail kvall, weekend skall tydligen vara superduper idag OCH johannes har nagonsorts hippster hip hop spelning, har inte riktigt fattat hans musik men dom heter "120 BPM Gang".

Jaja, jag skall forsoka samla mig och kolla lite Futurama, halla tummarna och be for att bli frisk pa tre timmar.