söndag, juli 08, 2007

Drottning modret

I går var vi på en jätte stel fest, jag lärde ett par tjejer att kalla Matte för "Drottning Modret", ett av mattias o min längst levande skämt. Tror att det har en 5 år på nacken minst. Vi ditcha den stela festen fast inte innan vi hade banditat dom på all deras sprit. Drog ner o plocka upp Hannes o hans polare för att lira lite rundpingist o spela lite kickers. Vi fick våra rövar kungligt sparkade av en kenyan.

Resultat tabell:
Leo vs Matte 10 - 0
Hannes vs Leo 9 - 1
Hannes vs Kenya 1 - 9
Kenya vs Leo 10 - 0

Kenyanen tittade inte ens när han spelade mot mig. Had drack bärs o snackade med nån i baren. Ush. Tur att mitt liv inte hänger på kickers. Bestämde oss för att dra till nya lilla svart techno klubben i kreutan, Peder (en svensk kille som lirar med the berlin philharmonia) hakade på, han verkade gilla klubben stenhårt, jag gjorde ett ärligt försök, jobbade stenhårt på golvet o beställde dyra drinkar men techno får mej helt enkelt inte att komma igång. Guud vad jag e trött på techno nu. Ge mig lite rave förfan.

Alarma!