fredag, juli 06, 2007

Was ist los?

Matte e här o det e full rulle som vanligt. Olaf har ringt o väckt mig tre dagar i rad. - DU MÅSTE VARA HÄR OM 1 TIMMA! Vilket har resulterat i att jag inte har dushat på 3 dagar nu eftersom jag har gått rätt från jobbet till krogen o hängt m matte. Gått hem däckat, vaknat och sprungigt till jobbet. Igår gick min kedja på cyckeln sönder... SNAP mitt i gatan. Så nu om en timma skall jag iväg och hämta den från reperatören, OCH jag skall äntligen dusha...wee.

Butiken som jag har hållt på o byggt e nästan klar nu, det har varit ett litet helvete, Brian strulade till allt ytterligare efter som han lovade en massa grejjer till Olaf som han senare inte kunde leverera. Jag fick ta smällen för det och stryka två dagar från min lön. Inte så att nån bad mig att göra det men det var jag som pressenterade honom för Olaf. Bajs.

Ikväll öppnar det... vi skall dricka champagne och skåla. Sen skall en kille som heter Evan vända vax på 103 o sätter mig o alla mina polare på listan... Äntligen en bmore, baile, new rave, hip hop, crunk drunk kväll. Det var ett tag sedan jag var ute o lyssnade på bra musik.

Jag o Matte var på Cookies o hängde med Jess o Jacky, två pytte små tjejer från Brooklyn som e sjukt connectade. Känner typ alla DJs som jag gillar även polare med "Fools Gold" killarna, dom som har signat Cool Kids som Leo & Frankki snart kommer att ha en intervju med. Fresh.

Kolla in den sötaste hip hop videon på massa år, handlar bara om mopeder:

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

ja den var himla söt
vem hade kunnat ana att en moppeklubb kunde bli en murderclub killing the streets
och "om man kör i par tar polisen en... därför hänger vi ihop och kör i grupp"...hi hi hi
eller
"mopeder är alltid trasiga, men dom är enkla att laga"...ho ho ho

cool låt...

peter

03:48  
Anonymous Anonym said...

haha, fan, kör hårt gubbar..!!! vi har efterfest här nu. jag är packad... supit 8 av 9 dagar. har hittat tillbaka till toppformen. borde varit med er i Berlin och domiminera... puss

03:55  

Skicka en kommentar

<< Home