onsdag, augusti 29, 2007

Ex & Gravida

Inte nog med att jag nästan hamna i fight igår, när jag återvänder till Mitte för att leverera lite Sandqvist väskor till en butik så har ägaren gått på lunch paus. Jag är rätt hungrig så jag sätter mig o tar en macka på en bodega i närheten. Vem kommer fram då om inte mitt ex Melanie. Det blir jätte konstigt o hon säger att hon har tänkt på mig o att hon saknar mig, jag vet itne riktigt vad jag skall ta vägen. 1 timma (!!!!!!) stannar hon där. Ända tills jag säger att jag måste gå. OOooh, shit man, det tog verkligen kraften ur mig, jag var redan rätt skakad efter raseriet tidigare på dan, och detta tog den lilla energi jag hade kvar.

Puh, sen hojjade jag hem, och sen tillbaka till Mitte för tredje gången för att gå på bio, såg Knocked Up. Riktigt rolig film, as bra typ, 7th date film! Puttrig små lustig om skillanden på kvinnor o män, tjejer e hysteriska o grabbar är ansvars lösa typ. Mysigt, väldigt amerikanskt. Men se den, om inte annat så bara för den 10min långa förlosnings scenen i slutet av filmen!

Etiketter:

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Grattis på födelsedagen!

Vid klockan halv tre inatt vinkar även månen till dig med en förmörkelse....

00:15  
Anonymous Anonym said...

I had a nice slate grey cashmere blend from School Products marinating in the stash; Katrin chose this fabulous, fabulous Tosh Merino Light in People, I could knit this yarn till the cows come home. http://www.downuggboots.com Great thanks to Alexandria and John for your generosity and support. north face jackets on sale The shiny French twist Guido styled was a departure from the more demure, ladylike styles with matte textures he usually creates for Nina Ricci. http://www.oneghdhair.com Fashion merchandisers can work either for designers or even for textile producers or department stores. http://www.lateuggboots.com Roku has streaming content available from a number of video providers, including Netflix and Amazon Video on Demand, but it is increasingly adding live sports content to the mix.

15:36  

Skicka en kommentar

<< Home