tisdag, september 11, 2007

Allt hemma.

Uh Uh Uh... det e jobbigt att vara hemma så här kort, jag MÅSTE träffa tusenmänniskor, missupfatta mig inte, det e as kul o jag vill verkligen, det e ju ända chansen liksom, men igår gick jag upp kl 07 och höll stenhårt tempo till kl 23.30. Var riktigt trött, lite grinig. Jaja, nu åker jag till malmö om en timma. Har tjackat ett par brallor, Svensson, roligt med svenska byxor. Jag tror att sverige är bäst i världen på jeans/denim mode just nu. Lördagen var kul den med, fikade o allt sånt. Gick till Lokal o hängde m Suveräne DJ Crinnan, en kille m skägg följde med mig till Masthuggs terassen där Jonas Lübeck, Erika, Eyrun o Emma var. Man var så van vid freaks när man gick kulturverkstan att jag inte reagerade på det, nu fixar jag inte alla kultur typer, gillar lätt alla de jag känner, men kring folket...hmm tyckte att folk var sjukt dryga fast kultur halsdukarna har aldrig gillat hip hopare. Kvällen slutade på Grand Burger. Perfa. Sen fick jag stoppa ett bråk mellan svenne bonnar o synthare också.
På söndag minns jag knapt vad jag gjorde längre, men Yasin o Johan kom hem till morsan på middag, det var trevligt, när Yasin hade gått kollade vi på "King Salomons City of Gold 2" från 1987, tvär ripp på Indiana Jones fast utan manus. Det bästa var när dom träffade infödingar i jungeln som skanderar: Johan Johan Johan Johan!
Igår var jag runt hela stan, tjacka lite fin kläder så att jag passar in i USA, var hos mormor o morfar, träffa Crinnan, Andres, Johan, Andronik och farsan. Klippte mig hemma hos honom. Farsan berättade typ att jag kommer att dö eftersom jag åker till USA så snart efter 9/11. Nu måste jag skynda mig till tåget! Häj!

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

...gjorde jag ju inte...(berättade att du skulle dö i USA)...sa bara att du inte skulle dumma till det på något sätt...eftersom USA och UK också för den delen är extra härligt helspända nu. Säg inte roliga saker som - detta är en bomb...eller detta är en plastkniv!
Eller Muhammed sa mig att bära helskägg. Låt inte ens ett litet glädjetjut i stil med -Jihad! undslippa dina läppar.

Ha en trevlig resa

farsan

13:05  
Anonymous Anonym said...

kramar och förlåt att man inte han se dig...spenderade hela jävla söndagen i ett tak plockandes ner lampor...tjoho kultur e kul jätteroligt... men det var gott att se dig en kortis! skall försöka komma ner till berlin om ett tag i vilket fall som helst typ oktober eller nått sånt..
kram ika

17:51  

Skicka en kommentar

<< Home