torsdag, september 20, 2007

Chicago

Det e en stor stad som fan. Underbart att vara i en urban miljo igen, suburbia e inget for mig. Case har bott o pluggat har i 4-5 ar o har cp mycket polare. Det rullar bara pa nu, drinkar varje kvall och nya familje medelemar. Nu bor vi hos hennes syrra Kate, och antligen kan vi sova i samma rum, det far mig helt klart att kanna mig tryggare. Chicago ser sa har vi forsta anblick ut att vara en stad man definitivt kan leva i, vi bor i ett svensk omrade som heter Anderson ville, jatte lustigt, vi ska dra till Svensk Amerikanska museumet som ligger har o sen kaka kanelbullar pa the Swedish Bakery. Det enda som val e lite olustigt e att traffa alla kc's ex flickvanner o pojkvanner. Jag har traffat en eller tva ansalange, o aven om jag e full av mig sjalv narsicistisk som fan sa blir jag anda lite obekvam, plus att alla tror att jag e tysk. haha. ok, har kommer ett par biler fran nar jag forst landade i Detroit o akte ut till kcs mossas hem i Rochester...

Inne i america...

KCs morsas hus... WTF! tankte jag nar jag sag det

insidan av samma hus

kc o hennes morsa

fodelsedags firande.

kc m 2 polare

kallaren i huset, kolla in TVn! massa slakt som kollar amerikansk fotboll, jag kan nu reglerna iallfall och har valt ett lag som jag hejjar pa. The Vikings, fran minesota.

Denna bilder tycker jag fangar essensen av tonnars angest i fororten... sa javla bra bild, hahaha. Killen heter Mike.

5 Comments:

Blogger Yasin said...

Yo dog vad händer=? läser då då mellan och försöker hålla mig uppdaterat..som vanligt mycke att göra här..men det va as grymt att ses sist..hann aldrig säga det typ...men men hoppas allt är bra med dig..och det verkar så när man läser hahah /Hola ySh
Ps;glöm inte vikortet jag bad dig om..varje delstat..uppskattar det ha det

21:56  
Anonymous Anonym said...

kör hårt grabben!

här är det fullt upp också. tyvärr med plugg och jobb =(

hörs

22:30  
Blogger Leo said...

yo yashin! jag har ett vykort till dej, men jag kan inte din address? gimme!

23:08  
Blogger Mattias said...

Fan. Du måste dokumentera nästa resa ännu bättre. Ta med en kameraman.

07:42  
Blogger Nose said...

Grattis! Gött att du överlevde familjen, jag var lite rädd att farsan skulle utmana dig på rysk roulette efter bordsbönen. Och skönt att ha raka strumpor och få mynten staplade, det saknar jag. Mitt huvud har roligt när det försöker föreställa sig familjemiddagarna. Nu ska jag gå på lite konstbiennal med farsan, sen ska vi laga mat åt morsan, det kommer att ta på nerverna! Men jag har kvar sprit från cocktailfesten. :)

15:59  

Skicka en kommentar

<< Home