onsdag, september 12, 2007

Malmö och 300 poster på bloggen!

Wow, 300 hundra poster på bloggen... Jag är impad av mig själv.

Hursom, åkte till Mamlö i morse, har äntligen lyckats styra up pressenter till KCs päron o födelsedags pressenter till henne. Sjukt stressigt. Hade ingen aning vad jag skulle ta med till dem, det blev en rätt konventionell lösning tillslut. Hennes farsa får en flaska svensk Punch och morsan får Kosa Boda glas lyktor, men det tog ett tag att lista ut, jag mossan Andres o Andronik gled runt på NK o kollade... haha, oväntad kvartett.

Det var nice att komma från gbg faktiskt, lite för stressigt på slutet. Andreas (som jag e hos n,u fast han sover, efter all TV spänning)var i skolan till kl två eller så så jag kollade runt lite, turistade så att säga. Sen länkade vi, gick till Svensson (hipp butik) o jag tjackade en scarf som hette "kalhygge" som Andreas bekant har designat, den e nice.

Gick o käkade pizza, träffade Linda i en ICA butik, vi drog o drack en öl, sen var vi tvugna att gå hem för Idol skulle börja, Andreas bashade det fullständigt men verkade riktigt intresserad när vi kolla, sen visade det sig att han följde Top Modell så vi kollade finalen på det och efter det var det dax för hans absoluta favorit, "So you Think you can Dance" det var så där kul. Vi käkade chips o dip o hade det trevligt, känndes nästan som Schibelveiner srtasse fast utan Jonas.

Kl 9 iomorgon åker jag till CPH o hem till Patrik, skall länka med Frederik efter att han har varit på balett (!!) imorgon med. Johan var på balett i helgen med, vad e det som börjar hända med mina polare? Och sissta posten med åäö på länge nu kom jag på just.

Fett nice att hänga m Andreas igen iallafall. Och e taggad på CPH som fan! vet inte riktigt vad jag skall göra innan Patrik kommer hem dock, gliida. Några bra idéer? Fik/butiker jag borde besöka? Skall trilla in i Wood Wood butiken, det e det enda jag vet egentligen. Och sen åker jag till USA! Jag e pepp o fett nervös, jag menar, jag lägger hela min trygghet i en persopns händer som jag bara kännt i snart ett halvår... det e lite läskigt. Jag känner iofs ett par typer i NY som jag kanske kan dra till om allt skiter sig. Haha, alltid där med B planen. Fan vilken olycks korp jag e. Kommer se helt fresh ut när jag kommer dit iallfall, har värsta killtet nu, svart slips, grå slipover, nya jeans, nya skor... fedt som dom säger på andra sidan vattnet.

åäö åäö åäö åäö åäö så fick jag det ur systemet med. Go natt!

ps, mycket bilder kommer att läggas up när jag kommer till staterna o en bluetooth anslutning.

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

haha, top model och idol står jag för. min namne med frisyren var fetast i idol. men dansprogrammet gick bort. det var kul att ses. ser fram emot listan över vad jag inte gör

17:53  

Skicka en kommentar

<< Home