onsdag, september 19, 2007

Mer Detroit/Rochester

Weh, jag e riktigt bakis, igar gick vi pa Aesop Rock, kass konsert men bra latar. Send vidare till en kille som byggar Hot Rods som hette Darren, skon lirare... traffa Kcs breakdance polare Squirt och hangde mer med Mike, harlig collage rockare har ifran. Traffade Kcs ex, det var konstigt, tydligen har han varit jatte taskig mot henne, och nu nar vi aker till Chicago kommer det att bli mycket mer av den varan, ex that is. Jag vet inte hur jag skall kanna infor det, det e en kluven grej, det enda jag vet e att det far mig att disstansera mig sjalv farn alla andra. Om man e ihop med mig far man nastan inte traffa nagra ex, i gbg eventuellt eva om hon e i stan, annars inga som jag umgas med... Har alltid varit lite avundsjuk pa alla tjejer jag varit med som jag har traffat exen till, efter som jag inte kan lata dem genom lida samma grej.

Jag har sjukt kul helatiden, massa nya konstiga grejjer, jag gillar dock inte maten. Eller jag har ingen mat lus alls faktiskt, det e nog for att jag kanner mig lite under stress hela tiden. Nordwind har FORTFARANDE inte betalat mig, vilket e helt sjukt... vet inte vad jag skall ta mig till med dem.

Jag har traffat sa mycket manniskor nu att jag e helt trott... Vill inte traffa fler. haha. Vi drog pa shoping tur har i omradet harromdagen, riktigt grmt resultat assa. En as skon jacka i blatt, gront, o lila, en super nice Collage jacka med lader armar, svart pa svart ett stor L pa framsidan och en viking pa ryggen (fatta att den e gjort for mig eller)! Plus lite AA grejjer.

Nu skall vi sticka till Chicago alldeles straxt.

L8er