måndag, september 17, 2007

Family n friends

Det har varit javligt snurrigt har. Tva familje BBQ pa tva dagar har traffat typ 1000 slaktingar, mostrar morbroder. Det laskiga ar att alla domer en pa natt satt. KCs farsa e skon dock, morsan e lite latt hysterisk o hon o case brakar helatiden... Har faktiskt inte gjort sa mycket, bara traffat kcs familj ansa lange o borjar bli ratt trott pa det. Har ingen kontroll alls over mitt liv har sa jag langtar tillbka in till nan sorts stad. Urbana miljoer fan va skont.
Varje gang vi inte e hemma e hennes morsa inne i mitt rum o flyttar runt grejjer, lagger min strumpor rakare, flyttar vaskan in i garberoben, lagger min vaxel i sma hogar osv... Det e helt cp beteende men gor inte sa mycket, jag e inte privat pa det sattet. Sjukt intressant att traffa massa kids som e uppvuxna har, alla ar thrillseekers, ut i fingerspetsarna, bara for att det e sa satans trist o tryggt att vaxa upp i rikenmans kvarteren. De har jatte konstig syn pa droger o sex. Knarkar allt vad de kan, vad som helt som far dem att glomma, o det verkar som att alla bara knullar runt i trisstes. Jag far helt klart ett nytt perspektiv pa Amerika har. Igar var jag hos hennes farsa o han hade BBQ, alla mobbade mig for att jag ar vegetarian, - Climb on top of the foodchain bro! Har massa bilder som jag skall forsoka lagga upp snart, annars kommer de nar jag har kommit hem. Det e verkligen som att vara i en film... jag bara flyter med.

Separate bedroom grejjen freakar ut mej med, och vi sager "grace" innan varje maltid, hahaha, fatta det eller!? Jag var SA nara at borja garva forstagangen.

Na, inge mer uburbia for mej, fixar inte att vara beroende av hennes foraldrar for allt, jag vill komma till en riktigt stad snart, Chicago aker vi till pa onsdag ska bli sjukt skont. Fan va case skall fa tillbaka nar jag tar henne till gbg. damn, jag skall leta upp varenda avlagsen slakting vi har o besoka dom. hahaha.

l8er

5 Comments:

Anonymous Anonym said...

det är inte så säkert att hon får uppleva den äkta hämnden... din släkt är ju lite annan än hennes...

19:44  
Anonymous Anonym said...

hehe, låter underhållande. Du hamnar då alltid i festliga situationer.

Du måste lägga upp bilder!

23:21  
Anonymous Anonym said...

haha, låter super. tror att du trivs lite ändå. du gillar ju att samla på stories som du kan dra när du kommer hem.

fixa den där utlovade autografen från mad mike banks nu. ok?

16:40  
Anonymous Anonym said...

Här i Sverige är allt som vanligt. Fikar allt vad man kan, vad som helt som får en att softa, o det verkar som att alla bara facebookar runt i trisstes.

17:13  
Blogger Leo said...

skont att hora att allt e som det brukar i serige, antar att allt e som det brukar har med, for utom just jag da. Vem e Mad Mike Banks? Denna konversationen mins inte jag.

Det e lite knoligt med bilderna men jag skall forsoka fixa biffen snart... i Chicago antagligen. Nu skall jag ivag o se Aesop Rock!

02:00  

Skicka en kommentar

<< Home