tisdag, april 11, 2006

DJ Wonder och Matt Shadetek

Japp, nu har jag altså blivit nöjes jounalist. Det stod klart när jag hade spikat intervju nr två denna veckan. Jag har av någon anledning blivit bjuden till ett "invitations only" -party på torsdag. Där spelar Matt Shadetek, koolt tänkte jag, dom flyger in honom från NYC för att spela på en så liten fest. Jag tog kontakt med honom och ha sa att, visst jag bor ju vid boxhagener platz så vi kan ta det närsomhelst. Lite snopet, men va fan. Grabben gör grym musik!
Lyssna själv!
Lite otippat att jag har fått denhär inbjudan, jag känner ju ingen här. Så jag antar att jag gjorde ett bra intryck på någon med mina fabolösa lögner om hur stor studentradion är i Sverige. Undra hur länge jag kan leva på det?

Nu på Lördag är det dags för Revolution nr 5klubb 103, galen line up e det:
DJ WONDER
TINCHY STRYDER
FAITH SFX
ROBOT KOCH
SICK GIRLS

Det ska bli husky kul att snacka med Wonder, han e så sjukt jävla bra producent. Inget ont om nån av de andra asså.

Har kört en liten call and respons fylla nu i sex dagar. Torsdag full, fredag bakis, lördag full, söndag bakis och nu måndag full, tisdag bakis. Jag försökte jobba när jag kom hem inatt, det gick skit dåligt. Skickade jag inte förstora filer till chefen skickade jag för små. Han ringde och väkte mej kl 10 och skällde på mej. Fan, jag lyckas tillochmed sabba svart jobb.

En god nyhet e att jag träffa en tjej som fick svenska ambasadens jobbutskick. Hon har lovat att fwd dom till mej men vem vet om hon kommer göra det. Tydligen mycket bartender jobb!?

Lördagen var jätte fin, andreas hade fest hemma hos sig och vi satt där och blev skitfulla, klockan blev 5 och andreas skulle gå och lägga sig. Jag och jonas var djupt inne i ett kärleksfullt fylle snack om hur mycket vänner kan hjälpa. Vi bestämde oss då för att gå hem till Jonas och sitta i hans bar, fortsätta supa och fortsätta snacka. Timmarna gick till slut satt vi med bara överkroppar, drack snaps och snackade kvinnor och känslor.
Det var:
Fint
Manligt
och lite kinky (precis som det ska vara).
Det låg också tre Gotläningar och sov i Jonas rum som förmodligen hörde hela vår fylle konversation. Dom såg lite rädda ut när jag träffade dem igår... Jag var också lite rädd.

Nä nu ska jag nog ta en snaps

4 Comments:

Blogger Nose said...

Good times, good times. Man undrar vad onsdagen kommer ha att bjuda på. Berättade jag att en av gotlänningarna gick i sömnen i natt, in i Barts rum och rotade igenom hans kläder? Kissade dock inte i någon skokartong. Den här lägenheten är hemsökt.

00:25  
Anonymous Anonym said...

Fint, manligt och lite kinky är ju aldrig fel...:-)

Följde en länk på studentradion och hamnade här... Kul att du verkar ha det bra och gör en massa coola grejer! Lycka till!

/elin i gårda

00:31  
Anonymous Anonym said...

Shadetek låter som en blandning av Lali Puna och Philip Glass... no? Spank Rock går i Trickys fotspår... =)

00:37  
Anonymous Anonym said...

fint att dessa tre kommenter trillade in under loppet av 12min. Ringde ni varandra först och bestämde er för att surfa?
Lali Puna och Philip Glass? Nä, nu får du nog maila över de låtar du tänker på, för i mina öron är du "way of". Spank Rock följer en gammal Baltimore tradition som heter "booty clap". Tricky leker med hiphop rytmer visst, men nån booty clap har han aldrig gjort. (så vitt jag vet ;)

10:04  

Skicka en kommentar

<< Home