måndag, januari 01, 2007

Gott nytt år!



Jonas knappar > Grevinnan och Betjänten< på the PirateBay. Jag ringer John igen, inget svar. I förrgår när jag ringde honom hörde jag

- Give me the fuckin phone! skrek john
- No! anonym tjej.

Sen var det nån som la på. Så jag var lite oroad för honom. Jag o jonas hade tjackat
marinerad lax och gjorde potatis gratäng. John komer och festen kan börja. Käk o sprit med dom bästa pojkarna i Berlin, kan det bli bättre? Hur otroligt det låter så hade jag en jätte trevlig nyår. Lite skakig i början men "straighten out n fly right" du vet. Det har nog aldrig hänt förut. Vi var som sagt hemma hos mig, och jag hade blivit bjuden av Flow till en Kung Fu tema fest i P-berg. Vi drog dit runt elva. Kom fram kl 23.40. Festen var trång men skit tråkig. Jag fick lite panik, tills nån sa, kom igen nu. nu drar vi upp på taket. Grymt var det, såg ut över hela berlin och tyskarna är ju helt frälsta i raketer o smällare, det var fullständigt inferno i säkert 45min efter tolvslaget. Vi drack bubbel och käka jordgubbar. Sen drog vi mot en bar o dracken Caperinja som typ dödade mig. men gott var det. Hoppa på vagnen för att dra till klubb. Jag somnade typ på vagnen så vi fick hoppa av o gå en bit, trilla in på en imbiss o dracken cola, blev över trött eller nått för jag blev rå pigg med en gång. Kom till klubben och såg kön, övermodig gick jag fram till vakten, längst fram i kön.

- Im invited by Sarah.
- So you are on the guestlist.
- Yeah.
- Hmm sarah...

Ber en annan vakt att hämta gästlistan. Nu gäller det att tänka snabbt.

- Ehh... Sarah, the DJ girl, dont you know?
- Aha, Sarah! Welcome in. It is just you right?
- No these two funky cats aswell. They are alright!
- Ok, have fun!

Helt impad av mig själv, hur lyckades jag med det. Mygla mig in på en klubb med tre timmars kö, och inte bara mig, utan jag plus två. Jag var on fire. Eller som jonna skulle sagt. I fucking
love you (Leo)! Till mig själv då. Det var fint. Bang bang, det var fullt på klubben men grymt. Drack redbull och vatten. Dansade o svettades. Fick komplimanger för att jag dansade bra helatiden, det händer typ aldrig när jag är så här packad annars. Kristiana försökte ragga upp mej fram för näsan på sin exman. Hon hade en riktigt tung o jobbig parfym, så där att man får kvälvnings känslor. Det var jobbigt och pinsamt. Hesam kolla lite konstigt på mej. Jag drog. Stannade o klubbade till kl 07. Släpade mig hem trött som fan i mina nya fina sneakers "Stan Smith Skate San Fransisco".

4 Comments:

Anonymous Anonym said...

fina sneakers. måste fixa ett par i veckan eller. låter som en kul nyår. jag jobbade och gjorde typ inget. Men det får gå. miss you boy.. snart är jag tillbaka. köper med mig ett värmeelement... ;)

16:33  
Anonymous Anonym said...

gott nytt år leo!
så trevligt att nyårsnatten var kul.
Det var min med.
Såg SilverBullit och Studio och Per Törn och diggade till någon LocusDJ.
Det var kul som fan. Men plötsligt var det tomt på klubben och vi drog vidare till en svartklubb, meen det var dags att gå hem. Klockan var åtta.

kram peter

har du kollat www.myspace.com/hyssandhurrs

Vi har släppt Hembygdsdjävlarna

inget för dig kanske...:-)

01:55  
Anonymous Anonym said...

Gott nytt år!!
Min nyårsafton var också kul. Vi var på stormiddag hemma hos Lotta, sen på Masthuggskyrkan under stormen vid tovslaget och sen hemma hos Lotta igen för att torka av oss. Några drog till Silverbullit men de flesta var kvar i hennes lägenhet för vi hade skit kul där.
Önskar dig mycket bra grejer för det nya året: framgång, pengar, ära, hälsa, många fruar, barn, boskap, lycka, vänskap, kärlek, sol, bra musik och mycket fest!

13:07  
Blogger Leo said...

Många fruar och boskap står högt på listan.

14:17  

Skicka en kommentar

<< Home