måndag, september 24, 2007

Chitown o Motown

Whe, nu e jag tillbaka i Motown, eller Rodchester, ratt morbultad efter festligtheterna i Chitown (ja, dom kallar den sa pa riktigt). Case o Emelys fodelsedags kalas med "open bar" var en ratt skon grej, mycket skumt folk men en hel del bra med. Mycket pudra nasan, mycket mer sprit, mycket brost o mycket hud. Det var roligt som fan, en kille kom fram till mig o sa "DO YOU SPEAK ENGLISH?". JAg sa att det gor jag. Men att han inte borde roka mer gras. Drog vidare till natt afterhours stalle dar en stor greek overdoserade (ODade). Lite laskigt att se men det verkade som att har var ok. Nasta dag gick vi upp sa tidigr vi kunde o borjade kora den langa varagen tillbaka till Detroit. Det var en ratt trevlig resa dock. Vi sjong i bilen o testade alla konstiga junkfood kedjor som jag inte har sett forut. haha.
Stannade till hos kcs farsa. Han var i sin sommer stuga vid en stor sjo, as nice sa vi akte ut med hans ponton bat o cruisade i solnedgangen. Sen akte vi tillbaka till hennes mor. Drama med en gang. Dom tva skulle nog kunna doda varandra om man laste in dom i ett rum. Jag stekte hamburgare.
Alla bilder kommer nar jag kommer hem till B-town pa tisdag onsdag eller sa...

Nu skall vi ut o kora.

tut tut

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Med tanke på att ni sjunger i bilen är det lätt att tro att ni också körar...?

ha det bra

19:30  
Blogger Leo said...

fan va lustig man kan vara da...

04:57  

Skicka en kommentar

<< Home