lördag, september 22, 2007

Konstiga grejjer

Nu har vi varit ute o festat i Chicago. Case har massa polare som vi hanger med som e as nice, i gar kvall hande en konstig grej dock... En tjej som har stirrat o stirrat pa mej i tva dagar nu kom fram till mej o sa att hon brukade ligga m KC. Jaha sa jag typ. Vet inte vad for reaktion hon ville ha. Det gjorde mig forstass ratt obekvam. Sa i natt har jag dromt massa konstiga saker... Vet inte riktigt hur man skall hantera sanna grejer.

Vi gick till St Alfred och till Leaders (creddiga klad butiker om du inte vet) igar, plockade upp en tee pa varje stalle, skit fina grejjer. Hittade en scarf med eftersom min Svensson scarf forsvan pa flighten over hit. Och eftersom Patrik inte svarar pa min mail dar jag fragar honom om jag har glomt den dar...

Ikvall e det jatte party pa nan bar for att fira Emelies o kcs fodelsedag. 35$ intrade o open bar, skall bli intressant att se hur det utveklar sig.

Postar nog natt imorgon innan vi drar tillbaka till Detroit.

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

meget interessant, tak

14:11  

Skicka en kommentar

<< Home