lördag, september 29, 2007

Min morfar är död

Min morfar gick bort i förra veckan. Därför har jag inte kunnat blogga nått emellan. Tror att jag tog det hårdast av alla i familjen nästan. Han var som en extra pappa för mig, och uppfostrade mig i ganska hög utsträckning. Minns när han bar runt mig i en låda i huset i Stenkullen, husen som han själv byggt för sig och mormor, vi brukade låtsas att lådan var ett rymdskepp och att jag åkte till månen, när vi var framme på månen smet vi iväg in i ett litet rum o åt honung tillsammans.

Så nu kommer jag att åka till Göteborg igen den 4de för begravning. Kul sätt för Case att träffa min familj. Det e konstigt, vi är ändå en sån liten familj, det kommer bara vara jag mamma och mormor framme vid kistan först. Ush, det är riktigt jobbigt.

4 Comments:

Anonymous Anonym said...

Det var en fin begravning...

00:35  
Blogger Leo said...

det var det verkligen. tung for mig dock.

22:32  
Blogger Leo said...

.

22:05  
Anonymous Anonym said...

hvad jeg ledte efter, tak

14:11  

Skicka en kommentar

<< Home