torsdag, december 27, 2007

Duration, temptation, Purification!


Nu lyssnar jag på mej själv på radio, det e roligt. Har varit o käkat frulle med stora systern aldeles nyss. Vädret är fortfarande vansinnigt deprimerande, det har varit kompakt grått sedan jag kom hit, iofs mindre grått nu än när jag kom, men det säger mer om hur grått det var när jag kom än om hur grått det är nu.


Jag uppmanar härmed alla att flytta från gbg. Det e ju inget fel på dom som bor i gbg, det är nått annat som är fel, ungefär som för innevånarna i Twin Peaks.


Var på "Tillverka Kärlek" och Nef och hemma hos johan i förrgår. Det e alltid nice att hänga hos Johan, speciellt med Ugo och Yasin, ett riktigt dream team! Drinkar o cigg o medicin. Sen drog vi iväg, snurrade ut och runt bakom järntorget, förbi fabriken och festival hotellet o in på gården upp för trappan förbi José och fram till Jens bakom disken. Sen, ner i magen och ut o röka. Tillbaka till golvet och så upprepades proceduren om och åter igen. Fast md olika kumpaner. Träffade Alina, var lite chock, men roligt som fan, hon har blivit så vuxet trevlig, eller så har hon alltid varit det. Så kan det nog vara. Det kanske bara är jag som har blivit några mentala år äldre. Jag har ju faktiskt ganska mycket grått hår.

Jag o Johan smet till Nef, dansade lite, men sen blev det för mycket tjejer för två killar med flickvänner så vi fick dra igen, tillbaka tillverka kärlek. Pratade mer med Leo, Erika, Ugo och Alina.

Ända tills jag inte klarade mer... fick stapla hem, passade på att köpa juice, när jag kam hem hade fassan klämt 8 första avsnitten av Battlestar Galactica. Överraskande men trevligt.


Igår var en familje heldag, mossan mormor o fassan. Blev pank på kuppen, köpte svensk mat för mer pengar än jag har, mycket mat blev det iofs. Sen hem till min gammla lägenhet, lampa böcker minnen foton damsugare allt ner i lådan. String hyllorna fick inte plats i lådan. Min soffa och fotölj är as snygga, öskar att jag kunde ta med dom till B-town. Nu fick jag istället bära ned fotöljen till källaren. den fick plats iallfall.


Nu skall jag bada o sen ringa andrés...

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Leeooo

20:08  

Skicka en kommentar

<< Home