tisdag, december 25, 2007

Fortsättning

Det var nice igår, chilla med mamma o mormor, fick lite klappar (en ost-bok o ett choklad paket, kände mig väldigt vuxen), jag o case var rätt nöjda med pressenterna vi gav tillsamman till dem, det var foton som case hade tagigt av mig o mossan i BLN och foton av mig mormor o mossan efter morfars begravning, som vi tycker e väldigt fina. Det tyckte dom med tror jag. Sen rulla vi ner för backen o hem till Bum o Olle (Bums son). Jag har nog inte sett Olle sedan jag var typ 14 men han söp ner mig iallfall. Trevligt var det. Sen kom jag hem o farsan var lite på örat han med så vi satt o snacka ett tag om... tja jag minns inte så noga. Nu väkte Johan mig genom att ringa, jag har en killer huvudvärk och min förkylning verkar ha fått ny fart. jaja ikväll skall man väl klara att fest iallfall. haha.

Lil up date mama!