fredag, december 28, 2007

Jazz

Har fått rätt bra tempo på bloggandet här hos fassan.

Igår var det mycket drama... Eller, jag kanske skall ta det från början, jag o A möttes upp på cigarrent o tog en kaffe, skämtade om kristna o judar. Gick in till stan o hängde, jag hade date med J kl 17. När det började närma sig bestämde vi oss för att ta en öl eller två på Kellys, J dök up och var trött, vi drog hem till honom för att se en rulle o dricka lite. L ville komma förbi, så det gjorde han, så nu satt vi där alla fyra och skratta o prata. J har kopplat sin PC till TVn så det e guld att kolla youtube videos hos honom. Sedan hände något, L blev lack o stack, vi fattade inte nått först men förklaringen kom över telefon lite senare. A var väldigt orolig att han hade gjort nått dumt.


Festen vi skulle på visade sig vara häng med nån okänd persons föräldrar, vi banga o drog till Svanen (?) istället. A glömmde allt i lägenheten o pynta för taxi dit. As nice...


Vi kommer in, musiken suger, i våra öron iallfall. A blir upprörd, och full. Jag o J snurrar runt o minglar, jag träffar lite kompisar från förr, lite för mycket raggande tjejer. Sedan ringer A, han har blivit utslängd.




Då har han tydligen gått upp på scenen och slagigt sångaren i ansiktet för att han tyckte musiken var så kass. hahaha, sen ringde han o blev lack för att jag inte lämna klubben med honom, men va fan jag hade ju massa kompisar där nu plus att vi väntade på Js tjej. Festen fortsatte, träffade fler o fler göteborgs profiler. Nån date:ade vakten på Huset, vilket verkar helt bizarrt efter som dm e typ beskällda för att vara de rötnaste vakterna i stan o hon som jag minns det e en rätt snäll typ... jaja.

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Jag gillar stavningen på bilden. "Jass".

20:04  

Skicka en kommentar

<< Home